O Targach

Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO w Gdańsku od kilku lat odpowiadają na potrzeby branży gastronomicznej, dynamicznie rozwijającej się na północy Polski. Kompleksowa oferta blisko 100 wystawców skierowana do przedstawicieli restauracji i barów oraz kawiarni, lodziarni, cukierni sprawia, że Targi co roku odwiedzane są przez około 3000 branżowych zwiedzających, szukających inspiracji na nadchodzący sezon. Ponad 70 % stanowią osoby podejmujące decyzje zakupowe w firmach. FOOD-to-GO są doskonałą okazją do prezentacji nowinek branżowych, produktów i usług, które usprawnią funkcjonowanie nadmorskiej gastronomii.

 

Tematem przewodnim 8. edycji Targów będzie bistro w polskiej odsłonie jako miejsce łączące restaurację, kawiarnię, cukiernię i bar, w którym można w przyjemnej atmosferze, ale szybko zjeść.

Powered by
Publish for Free

  Dlaczego warto?


  • Ciekawy program towarzyszący, bogata oferta Wystawców oraz branżowi Odwiedzający to atuty Targów FOOD-to-GO.

  • Impreza od wielu lat jest ważnym miejscem spotkań przedstawicieli branży gastronomicznej na północy Polski.

  • Specjalnie przygotowane strefy tematyczne pozwolą każdemu Wystawcy na odnalezienie najbardziej optymalnego miejsca do zaprezentowania swoich produktów.

  • Program Strefy Prezentacji i Warsztatów przygotowywany jest we współpracy z ekspertami z branży.

  • Targi tworzone są przez zespół profesjonalistów, organizujących również Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® w Krakowie. Dzięki temu mogą Państwo liczyć na korzystną ofertę udziału w obu imprezach i jeszcze lepiej dotrzeć do branży gastronomicznej zarówno północnej, jak i południowej Polski.



Profil Odwiedzających:



  • Właściciele, zarządcy restauracji, kawiarni, lodziarni, cukierni, piekarni;
     
  • Managerowie sieci dostarczających jedzenie „na wynos”;
     
  • Przedstawiciele hurtowni gastronomicznych, specjaliści ds. zakupów dla sieci handlowych i restauracji;
  • Osoby planujące sezonową działalność gastronomiczną w miejscowościach nadmorskich;
     
  • Właściciele, szefowie kuchni hoteli, pensjonatów, ośrodków wypoczynkowych;
     
  • Właściciele pizzerii, barów, pubów.

  Zakres branżowy

 

 

  • Wyposażenie restauracji, barów, pizzerii, kawiarni, cukierni, lodziarni oraz małej, sezonowej gastronomii;

  • Elementy wystroju wnętrz lokali i wyposażenie ogródków gastronomicznych;

  • Urządzenia gastronomiczne i chłodnicze;

  • Artykuły i półprodukty spożywcze;

  • Dania gotowe i dodatki do dań;

  • Napoje alkoholowe i bezalkoholowe;

  • Mobilna gastronomia, namioty bankietowe, food trucki;

  • Sprzęt i akcesoria do parzenia oraz serwowania kawy, herbaty i czekolady;

  • Maszyny do lodów i bitej śmietany;

  • Słodkie i słone desery, przekąski, lody, sorbety;

  • Dodatki i dekoracje cukiernicze, mieszanki lodziarskie i piekarskie;

  • Systemy komputerowe, oprogramowanie i rozwiązania informatyczne;

  • Środki czystości i urządzenia czyszczące;

  • Opakowania, naczynia jednorazowe, sztućce, serwetki